Sprzątanie traktowane po macoszemu
Prowadząc biuro lub ogólnie – firmę, nie każemy nikomu pracować przy stole lub z komputerem na kolanach. Zapewniamy wygodne biurka oraz krzesła dostosowane do stylu i godzin pracy. Zwracamy uwagę na to, aby meble były wysokiej jakości. Wszystko po to, aby zagwarantować komfort pracownikom, a jednocześnie na narażać przedsiębiorstwa na dodatkowe koszty. Niestety, inaczej bywa z tym, co znajduje się na zapleczu. Gdy myślimy o pomieszczeniach, w których chcemy przechowywać chemię gospodarczą, bardzo często traktujemy je po macoszemu. Trafiają tam zużyte, niepotrzebne meble, których „nie będzie szkoda, gdy się zniszczą”. To błąd. Odpowiednia organizacja w takim miejscu może przynieść wiele korzyści.
Na liście zakupów powinna znaleźć się przede wszystkim szafa gospodarcza. To mebel, najczęściej wykonany z metalu. Bardzo często pokryty jest wysokiej jakości farbą proszkową, która zabezpiecza go przed korozją i sprawia, że prezentuje się estetycznie. Taka szafa przeznaczona jest stricte do przechowywanie środków czystości oraz sprzętów, wykorzystywanych podczas sprzątania. Pozwala zachować porządek i tak ułożyć zawartość, aby wszystko miało swoje miejsce. Dzięki temu zmniejszamy ryzyko pomyłki przy sięganiu po odpowiedni środek. Co ważne, mebel taki jest również łatwy do utrzymania w czystości. Zamknięcie na klucz sprawia, że dostęp do niego mają wyłącznie osoby upoważnione.
Kolorowa, z półkami, a może wieszakami?
Rynek mebli metalowych jest coraz szerszy, a producenci prześcigają się w proponowaniu nowych rozwiązań. Szafa gospodarcza nie będzie już nudnym, ogromnym meblem. Dziś można z jej pomocą rozjaśnić przestrzeń albo wprowadzić do niej nieco koloru. W ofertach dostępne są szafy dwudrzwiowe, wyposażone w półki, na których można ustawić środki chemiczne lub ze specjalną częścią do przechowywania kijów, mioteł oraz mopów, a także odzieży roboczej. Warto wybrać więc taki model, który będzie najbardziej odpowiadać naszym potrzebom.