Słuchawki do telefonu stacjonarnego – szeroki wybór produktów do telemarketingu
Na wyposażenie call center powinien składać się profesjonalny sprzęt wysokiej jakości, który zapewni odpowiednie warunki do połączeń głosowych – ma to wpływ zarówno na wydajność pracowników, jak i skuteczność ich rozmów oraz ogólny odbiór firmy przez klienta. Słuchawki do telemarketingu Axtel wykorzystują więc wiele nowoczesnych rozwiązań i technologii, które pozwalają na osiągnięcie najwyższej jakości dźwięku oraz zastosowanie wygodnych, ułatwiających pracę opcji.
Na rynku dostępny jest szeroki wybór słuchawek o różnych parametrach – można dostosować odpowiedni model do wykonywanego zajęcia i jego charakteru. Przykładowo, w dużych, otwartych przestrzeniach, charakterystycznych dla call center, konsultant powinien mieć możliwość skupienia się na pracy i wykonywanej rozmowie telefonicznej – w takim przypadku najlepiej sprawdzą się słuchawki do telefonu z mikrofonem w wersji na dwoje uszu, zapewnią bowiem odpowiednią izolację od otoczenia. Modele na jedno ucho sprawdzą się za to w przypadku konsultantów, którzy poza rozmowami telefonicznymi wykonują także inne obowiązki, np. obsługę klientów stacjonarnych – dzięki takiemu rozwiązaniu, nie muszą zdejmować słuchawek, by móc realizować pozostałe zadania.
Słuchawki do telemarketingu – profesjonalne urządzenia, zapewniające dźwięk najwyższej jakości
Oczywiście najważniejszym parametrem dotyczącym słuchawek do telemarketingu jest jakość dźwięku, jaką zapewniają podczas rozmowy. Modele profesjonalne, dedykowane do call center, wykorzystują wiele nowoczesnych technologii, które mają znaczący wpływ na jakość emitowanego i przekazywanego dźwięku. Szerokopasmowy, krystalicznie czysty dźwięk ułatwia rozmowę z klientami, zapewniając pełne zrozumienie w relacji konsultant-klient. Dzięki temu połączenie będzie bardziej efektywne, a szanse na udaną rozmowę staną się znacznie większe.
Ważną kwestią jest także technologia redukcji szumów, w jaką są wyposażone mikrofony w słuchawkach do telefonu stacjonarnego. Dzięki niej urządzenie nie zbiera dźwięków z otoczenia, co jest szczególnie ważne w dużych biurach, gdzie równocześnie pracuje wielu konsultantów telefonicznych.
Warto zwrócić także uwagę na słuchawki do Skype for Business oraz obsługujące inne popularne platformy do komunikacji w biznesie.
Opcje ułatwiające korzystanie ze słuchawek bezprzewodowych do call center
Dobrze dobrane słuchawki do telemarketingu zwiększają wydajność pracy konsultanta telefonicznego, warto więc wybrać taki model, który dzięki swojej funkcjonalności ułatwi i przyspieszy realizowanie połączeń głosowych. Profesjonalne modele z mikrofonem są wyposażone w wiele dodatkowych opcji, dzięki którym telemarketer może sprawnie zarządzać rozmowami. Przykładem są urządzenia z dołączonym pilotem, na którym znajdują się przyciski funkcyjne, przeznaczone do rozpoczynania i kończenia rozmowy, regulacji głośności dźwięku lub wyciszania mikrofonu.
Niektóre nowoczesne modele posiadają także opcję łatwego przełączania rozmowy pomiędzy różnymi urządzeniami, z których korzysta użytkownik, lub automatycznego odbierania połączeń po założeniu słuchawki.
Wygodne i lekkie słuchawki do telefonu z mikrofonem – komfort i ochrona słuchu
Należy pamiętać, że słuchawki do telefonu z mikrofonem, dedykowane do telemarketingu, to przede wszystkim narzędzie pracy, najczęściej noszone przez wiele godzin dziennie. Z tego względu powinno spełniać kilka podstawowych wymagań, dzięki którym zadba o komfort i bezpieczeństwo pracy konsultantów. Do najważniejszych kwestii należą:
- waga urządzenia – powinno być lekkie, by nie obciążać odcinka szyjnego kręgosłupa użytkownika,
- możliwość regulacji słuchawek i mikrofonu,
- ochrona słuchu, np. za pomocą technologii zapobiegającej nagłym skokom natężenia dźwięku.