Czy wiesz, jaka jest cena niezadowolonych klientów?
Współczesny marketing stawia postać klienta w samym centrum, traktując go jako priorytet. Skupienie na nim uwagi jest dziś ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej – niezadowoleni klienci mogą bowiem sporo kosztować biznes. Zwłaszcza dzisiaj, gdy jedna negatywna opinia na temat marki wystawiona na jakimkolwiek portalu społecznościowym jest w stanie rozprzestrzenić się z prędkością światła, doprowadzając do poważnego kryzysu, jaki może zachwiać reputację marki. Jednym ze skutków zaniedbania aspektu, jakim są pozytywne doświadczenia klienta jest fakt, że niezadowoleni klienci o wiele częściej opowiadają znajomym o negatywnych doświadczeniach związanych z daną marką. Szacuje się, że ponad połowa klientów zmieniło markę, ze względu na złe doświadczenia z produktem, obsługą klienta czy innymi aspektami składającymi się na renomę danej marki.
18.10.2023 11:53